Wednesday, February 21, 2007

Snabb uppdatering...

* Fortsätter försöka bli gravida... Första försöket förra månaden resulterade i mens trots tusen grav-symtom.. Nu ligger jag lågt och känner inte efter. Mensen ska komma vilken dag som helst. Jag hoppas dock att den inte gör det.

* Pappas fd. sambo som "lurade" av mig och syskon pappas br för bara sextusen kr- Hon har nu sålt densamma för t r e t t i o t u s e n. Jag hatar, är upprörd och undrar över vilka fruktansvärda människor som lever och går omkring på denna jord helt ostört och beter sig hur f*n de vill. Det är jobbigt att känna allt detta och jag vill och önskar bara att jag kunde glömma att hon existerat.

* Jag är förkyld och har huvudvärk.

1 comment:

Lajv said...

Förjävligt när folk tydligen lever för att jävlas med andra. För visst känns det så ibland.
Stå på dig bruden!!!!