Monday, January 22, 2007

G-test & menssnack...

Efter ett par veckor av vad som måste ha varit total mänsklig skendräktighet, kom det lite mens idag och för säkerhets skull gjorde jag ett g-test som också visade negativt.
Dessa symptom har jag haft (som jag aldrig annars haft):
Molvärk i livmodern (mensvärk utan mens)
Obeskrivlig trötthet
Yrsel
Uppsvälld mage
och lite allmänt konstiga känslor också.

Så det blir väl ett nytt försök..
Trial one: failed.

För övrigt har jag kanonbra nattbindor från gran canaria. Det är nån sorts uppsugande gel i dem. Och på varje binda står små söta tips och tankar, som t ex:
"Los hombres también tienen un ciclo hormonal"
(Män har också en hormonell cykel)
Som om det skulle kännas bättre då, jag har floder av mens och precis skitont??
"Truco 5 contra el sindrome premenstrual: evitar el café y el tabaco"
(Tips nr 5 mot premenstruella syndrom: undvik kaffe och tobak)
Men.. om en tjej som röker inte röker innan mens, blir inte hon bara ännu mer skitförbannad då??

Innan jag skrev dagens inlägg undrade jag tyst för mig själv om jag kan skriva om sånahär saker i min sorgblogg. Men jag kom på att det är ju MIN blogg, jag skriver väl om jag vad jag vill...

2 comments:

Anonymous said...

Hm, ja det lät ju onekligen som grav-symptom. Jag håller tummarna för er! Keep up the good work :))

Anonymous said...

Great work.