Saturday, March 24, 2007

En Madonna...

Jag fyllde år nyligen. Börjar närma mig big thirty men än är det ett litet tag kvar...
Hur som helst. En av mina mailadresser förblev okollad tills idag. Har haft lite å göra, inte hunnit. Min bror hade mailat.
Jag har inte riktigt pratat med min bror sedan han slog mig och bad mig dra åt helvete och sa att jag skulle bli jääävligt ensam i livet. Det var i november, allhelgona helgen. Och över en så löjlig grej, jag hade en diskussion med mamma och då flippade han ur helt. Men nuförtiden får inte folk behandla mig hur som helst längre. Så jag har inte hört av mig. Och han har inte haft vett nog att be om ursäkt. Han tycker säkert fortfarande att hans beteende var fullt riktigt och att han har "alla hemma".
Sedan dess har jag träffat honom en gång, för pappas bouppteckning och då var det hej och skriva på en del papper och inte så mycket småprat direkt.
Men nu när jag fyllde år hade han skickat ett mail. Ett smått otroligt mail, han grattade och skrev att om han hade fått önska en låt på radion åt mig så hade han valt Robbie Williams "She's a madonna".
Snacka om smöreri.
Men jag har lärt mig. Så jag svarade ett artigt tack.
Vad jag tänker är en annan sak.

No comments: