Saturday, March 17, 2007

Snoop Dogg - That's That (Feat. R.Kelly)

När jag har tråkigt och är ensam kollar jag på denna och sjunger med i den sååå sköna refrängen:

[R. Kelly]
I pull up, whip low in the Phantom
With the wheels spinnin'
Ladies like
That's that shit
I'm in the back of the club
Blowin' trees
Hands up, head bobbin' like
That's that shit
In the spot where the girls go wild
Dancing titty bar style
I'm like
That's that shit
Snoop Dizzle (Hey)
Your boy Kells (Hey)
Let me hear you say
That's that shit

2 comments:

Anonymous said...

Mm.. jag gillar att du skriver detta. Det gör jag. Du skriver roligt och det uppmanar till eftertanke och igenkännande leenden.. MEN.. jag måste erkänna att det berör mig mer att du har saker att berätta som passar sig i 'Insider' & 'Uppdrag Granskning'. Hoppas du mår bra i alla fall och att.. tja.. att vårsolen skänker värme hos dig också.. KRAAAAAM!

Wonderwall said...

Jag gillar att du är här å tassar runt också ;)
Jodå det kommer, det kommer. Men det är en lång o detaljrik historia. Måste försöka dela upp den i små bitar åt gången. Om det går.
Solen skiner här med.. ja inte såhär sent men.. =)
KRAAAM