Monday, July 23, 2007

Mobilblogga my ass!

I två dagar har jag försökt blogga från mobilen. Jag har dels försökt posta & skapa mobilblogg direkt via mobilen, t o m gjort inställningar för att bilderna ska flyttas över till den här bloggen automatiskt. Men det funkar inte. "Går inte att skicka bild/skapa blogg på Blogger" säger min BLOGGmobil.
Dels har jag försökt skapa en mobilblogg via mailen, gick fint. Loggade sedan in via mobilen och gjorde alla inställningar och sedan försökte jag maila bilden till go@blogger.com, tror du det fungerade? Nej.
Nu har jag gett upp och tänker göra på det gamla goda sättet, som med en digitalkamera med usb-sladd å hela alltet.
Men grejen vore ju att kunna blogga när man inte har en dator!

Hur kan det bevisligen fungera för så många andra men inte för mig?? What did I do wrong?!

No comments: