Tuesday, December 12, 2006

Questionaire...

...snott från Fotbollsfrun.

Spytt på en vägg? Ja det har jag säkert gjort. Men jag minns det inte.

Kissat på dig när du var över 10 år? Nej
Förnekat förintelsen? Nej
Följt "Skilda Världar"? Ja. Why?

Kommit på din mamma med att tjuvröka? Ja, mer än hundra ggr.

Sagt nej till ett samlag? Ja det har hänt.

Hånglat med nån av samma kön? Yes

Snott någons mobiltelefon? Nej
Varit medvetslös? Ja det tror jag.
Spytt i en krukväxt? Nej

Rensat en fisk? Nej men jag har stått bredvid och kollat på många ggr.

Skjutit en älg? Skulle ALDRIG!!! Älg = vackraste djuret.
Hånglat med nån riktigt ful? Ja det kan väl hända.
Gjort nåt riktigt dumt? Ja.

Gjort nåt du verkligen ångrar? Ja.
Röstat på Folkpartiet? Nej
Anmält dig på Arbetsförmedlingen? Ja

Fått jobb via Arbetsförmedlingen? Nej skulle inte tro det va.

Varit på anställningsintervju? Ett antal.
Blivit full på ett släktkalas? Nej

Varit full på julafton? Nej, men salongs.
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? Ja.
Slagit sönder en TV? Nej.
Prenumererat på Vecko-Revyn? Nej.
Gått på Friskis & Svettis? Nej.

Hävdat att kvinnor inte kan köra bil? Ja, gamla tanter är illa ute på vägarna.

Varit gravid? Nej.
Fått barn? Nej.
Åkt ambulans? Nej.
Åkt in på akuten? Ja. Ett antal ggr.
Gillat Take That? Yes. Säger bara: Hovet -94, jag & bästisen. Vi var 15. (år)
Gjort nåt riktigt olagligt? Nja

Blivit ihop med nån du träffat på Lunarstorm? Skulle aldrig.
Hetsätit? Nej har aldrig haft problems med mat.

Snytit dig utan näsduk på offentlig plats? Nej men i skogen
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut? Räknas pappershandduk?

Läst en roman av Ulf Lundell? Håller faktiskt på med min 1a Lundell just nu!

Läst på universitetet? Nja, högskola.

Färgat håret blått? Nej.
Blivit polisanmäld? Inte än.
Slagit ner någon? Ja.
Slagit någon blodig? Ja, fan vad arg jag var. Och vad chockad den stackars killen blev!

Skämts över dina föräldrar? Bara över mamma faktiskt. Pappa har jag alltid tvärtom varit stolt över. Men så är/var de fruktansvärt olika också. (Och jag var tydligen smart redan som barn.)
Skämts över din bästa kompis? Ja. Jag minns speciellt en episod när hon 26 år gammal hånglade med minst fem olika grabbar bara p å v ä g e n n e r till krogen. Då önskade jag att det funnits en rymdfärja lättillgängligt.
Skämts över dig själv? Ja, titt som tätt.

Hånglat med en brat? Nä skulle aldrig.
Spytt av dålig mat? Matförgiftad oh yes.
Tyckt att detta quiz skall avslutas nu? Ja det var äckligt långt faktiskt. Men annorlunda.

No comments: