Wednesday, November 08, 2006

Hittade en listutmaning...

Grön: Gräs
Paris: Hilton
USA: Drömresan
Elvisp: Vaniljsås
Krulligt: Rakt
Alkohol: Glögg
Skräckfilm: Ofta värdelöst
Skitfilm: Edison
Dricka: Sprite
Destruktiv: Ja det är jag.
Varmt: Golvvärme.
Döden: Är jag inte rädd för längre.
Begravning: Pappas..
Bröllop: Blir nog aldrig av.
Sommar: Sol och sandstrand.
Djurpark: Skansen
Vinterlek: Snöänglar
Godis: Kexchoklad
Mardröm: Länge sen jag hade..
Skönt: Sex
Vass: Kniv
Smycke: Halsband
Politik: Alliansen (röstade jag inte på!)
Paris Hilton: Två hjärnceller..
Syslöjd: 2:a
Pyssel: Hatar jag
Växt: Flamingo
Picasso: Konst
Musik: Bryan Adams
Ost: Boxholms krydd
Frukt: Päron
Kusin: Jag känner inte mina kussar
Doft: JLo
Pizza: Hawaii
Gott: Kopp varm choklad
Äckligt: Fötter
Härligt: Livet, ibland, trots allt

No comments: